Bagan Lalang Extreme

Hi kawan-kawan, tau tak.. minggu lepas saya dan keluarga pergi berkelah di Bagan Lalang untuk melepaskan penat selepas belajar. Bukan sahaja keluarga saya je yang pergi malah dua orang sepupu saya pun ikut sekali. Kami berasa sangat seronok dapat bermandi-manda di pantai. Pertama sekali kami sampai, kami makan tengah hari yang emak saya bekal dari rumah. Lepas tu..... barulah berseronok! Saya dan sepupu saya membuat istana daripada pasir di tepi pantai. Tapi, kami tidak membuatnya menggunakan peralatanya, kami hanya meggunakan cawan plastik dari rumah (sebenarnya cawan plastik itu digunakan untuk minum).

Istana pasir in the making

Aktiviti seterusnya ialah MANDI! sambil mandi di pantai, kami duduk di atas batu yang besar dan menunggu ombak datang. Kami berasa gembira dapat bermandi di situ. Malam itu kami makan malam di sebuah restoran di tepi pantai. Masakan di situ amat sedap. Kami bertolak selepas selesai solat maghrib.

weeeeee....best teramat!!

Comments

  1. MasyaAllah Fatabakallah... first time MCik Ita visit your blog. A 12 year old blogger... WOW!!! Nice, cute, intelligent etc etc (I m speechless in fact)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

result lahaii

Hi Hello

Ziarah Makkah during Ramadhan